آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

فعلا نصیحت می کنم

مهمترین محورهای بیانات امروز رهبرانقلاب
بنده با کارهایی که در قم اتفاق افتاد و یا قبل از آن در حرم امام رخ داده بود، مخالفم؛ بارها به مسئولین تذکر داده‌ام که جلوی این کارها را بگیرند. اگر این افراد حزب الهی هستند، این کارها را که به ضرر کشور است، انجام ندهند، احساسات و خشم خود را برای جای لازم نگه دارید.
تعامل : رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با هزاران نفر از مردم تبریز با اشاره به اتفاقات اخیر میان مجلس و دولت و موضوع مذاکرعه با آمریکا بیانات مهمی را ایراد کردند؛ مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح ذیل است:

** قضیه بد و نامناسبی که در مجلس پیش آمد، ملت را ناراحت کرد. بنده حقیر نیز هم خود در قبال قضیه احساس تاثر کردم و هم به خاطر ناراحتی مردم ناراحت شدم.

** این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.

** ایشان با تاکید بر اینکه مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند، افزودند: بنده فعلاً نصیحت می‌کنم؛ آرامش و امنیت روانی و اخلاقی جزو حقوق اساسی مردم است.

** اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی‌که مربوط به آن وزیر نیست.

** دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.

** مسئولان باید همه تلاش خود را در جهت گشودن گره‌های اقتصادی و مشکلات مردم بکار گیرند.

** همیشه از مسئولان قوا و کسانی که مسئولیت بر دوش دارند، حمایت کرده‌ام اما این کارها متناسب با تعهدات، سوگندهای خورده شده و شأن ملت عظیم ایران نبود.

** بنده لازم می‌دانم مجدداً از ملت ایران به خاطر حضور باشکوه خود در راهپیمایی سپاسگذاری کنم. اگر صدبار نیز این تشکر تکرار شود، زیاد نیست. در مقابل این حضور و بصیرت باید تعظیم کرد.

** چند سال قبل در صحبت ابتدای سال یادآور شدم که از این به بعد نقشه دشمن بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است.

** ما عقیده داریم سلاح هسته ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.

** دشمن به خیال خود فشارها را به امید سست کردن مردم افزایش داد، جواب ملت ایران در 22بهمن این بود که مردم پرشورتر از هر سال به میدان آمدند و این ضربه مانند بهمنی بر سر دشمن فرود آمد.

** توقع بنده از مسئولان این است که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده، شما هم رفاقت‌ها را میان خود شدت دهید.

** تقوا، تقوا،تقوا؛ صبر،  صبر، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه مسائل کشور و تمرکز همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور جزو توقعات ماست.

** دشمن برخلاف آنچه وانمود می‌کند، در مقابل ملت ایران در موضع انفعال است نه موضع فعال؛ موضع انفعال دولتمردان بی منطق آمریکایی‌ را به تشدید رفتار و حرکات غیرمنطقی واداشته است.

** تناقض میان عمل و حرف دولتمردان آمریکایی نشانه بی منطقی آنهاست؛ توقع دارند که ملت‌ها مقابل زورگویی و حرف غیرمنطقی‌شان تسلیم شوند اما ملت ایران که حرف، توانایی و اقتدار دارد، اهل تسلیم نیستند.

** بنده با کارهایی که در قم اتفاق افتاد و یا قبل از آن در حرم امام رخ داده بود، مخالفم؛ بارها به مسئولین تذکر داده‌ام که جلوی این کارها را بگیرند. اگر این افراد حزب الهی هستند، این کارها را که به ضرر کشور است، انجام ندهند، احساسات و خشم خود را برای جای لازم نگه دارید.

منبع: تعامل نیوز

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبر یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

عجیبه این بار چه قشنگ صحبت کرده

عجیب اینه که تا بحال صحبت های حکیمانه و پربارش را نشنیده بودید. اگر همیشه بدون تعصب گوش دهید حتما چیزهای زیادی نصیب تان میشود.

اکبر چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

خامنه ای، حمایتت میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد