آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

غذای ساده

بسم الله الرحمن الرحیم 

غذای ساده

یک روز که در منزل مقام معظم رهبری در خدمت ایشان بودم بحث  قدری به طول انجامید و نزدیک مغرب شد. پس از اقامه نماز در محضر ایشان، معظم له رو به من کردند و فرمودند: آقا رحیم! شام را مهمان ما باشید. بنده در عین حال که این را توفیقی می دانستم، خدمتشان عرض کردم: اسباب زحمت می شود. مقام معظم رهبری فرمودند: نه! بمانید هر چه هست با هم می خوریم. وقتی سفره را پهن کردند و شام را آوردند، دیدم غذای ایشان و خانواده شان چیزی جز املت ساده نیست. من نیز بر آن سفره مهمان بودم و مقداری از همان غذای ساده را خوردم

سردار سرلشکر رحیم صفوی (فرمانده کل سپاه

)
نظرات 1 + ارسال نظر
حسن شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://buyezohour.vcp.ir

سلام
شما هم با کمال افتخار لینک شدید
امیدوارم روز به روز وبلاگتان بهتر بشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد