آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

داخل جهنم


خاطره شریعتمداری از بیانات رهبر انقلاب

یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای ستاد انتخاباتی‌اش به ذکر خاطره‌ای از مقام معظم رهبری پرداخت.
به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود به بیان خاطره‌ای از دیدار همکاران دولت اصلاحات با مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: روزی با جمعی از همکاران عضو دولت، خدمت رهبری معظم حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی رسیدیم و به مناسبتی ایشان خاطره ای تعریف کردند که به نظرم بسیار مهم و شنیدنی بود . "ایشان گفتند ؛حتی با دوست نیز به داخل جهنم پا نگذارید."

وی ادامه داد: ایشان در این دیدار فرمودند که مدت‌ها پیش با دوستانی در درس اخلاق آیت‌الله طباطبایی قمی شرکت می‌کردیم. روزی ایشان در درس اخلاق فرمودند: دوست و یا رفیق عنصر بسیار با ارزشی است. قدر آن را بدانید و در دوستی‌هایتان پایداری کنید. با دوستتان، با رفیقتان اگر لازم شد تا درب جهنم هم بروید و دست از رفاقتش بر ندارید. اما خوب دقت کنید به هیچ وجه با او به داخل جهنم پا نگذارید.

شریعتمداری افزود: ایشان همچنین فرمودند که این بحث اخلاقی در زندگی اجتماعی بسیار برای انسان درس آموز است و من توصیه می‌کنم دوستانم به این مسئله مهم بها بدهند و البته به قسمت اخیر این درس اخلاقی که می‌گوید، اما با او پای در جهنم نگذارید نیز خوب دقت کنند.
منبع: مشرق نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد