آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

ایران و امریکا


بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای:

ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می‌دهیم و از آنچه در سفر اخیر بود حمایت می‌کنیم البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود لکن ما به هیئت دیپلماسی دولت عزیزمان خوشبین هستیم ولی به آمریکاییها بدبینیم. دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و عهدشکن است.

دانشگاه شهید ستاری 13/مهر/1392


امروز در مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اهدای سردوشی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاههای ارتش ، حضرت امام خامنه ای فرمودند:به آمریکاییها بدبین هستیم؛ دولت امریکا غیر قابل اعتماد و... است.   این نکته مهم که حضرت آقا فرمودند باید مد نظر دولت و هیئت دیپلماسی ما باشد که اگر ما خوش بینانه و مهربان با امریکائی ها برخورد کنیم ، آنها هرگز از این منظر با ما برخورد نخواهند کرد و همانطور که خداوند در قرآن فرموده آنها با ما دوست نخواهند شد دوستی نخواهند کرد، کما اینکه در این روزهای اخیر بعد از سفر رئیس جمهور و همراهانش به نیویورک دیدیم و شنیدیم که چگونه در برابر حسن نیت هیئت ایرانی با ما مکر و حیله کردند و همان راه و ادبیات همیشگی شان را ادامه دادند.

هرچند رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ما با لبخند و روی باز به استقبال آنها رفت اما نقش بغض و کینه امریکا و حامیانش در چهرشان بخوبی قابل رویت و درک بود.

انشاءالله دستگاه دیپلماسی ما همواره نقشه راه و راهنمائی های رهبر معظم انقلاب را در نظر داشته و مقتدر خداپسندانه پیش روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد