آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

آیت الله خامنه ای کیست؟

شناخت رهبر جمهوری اسلامی ایران

هشدار شدیدالحن آیت الله خامنه ای


هشدار شدیدالحن آیت الله خامنه ای به اسرائیل- رهبر ایران به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیست

 
به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانِِ؛آسوشیتدپرس در گزارشی به بازتاب بیانات امروز مقام معظم رهبری در مشهد درباره ادعاهای امروز مقامات رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش این خبرگزاری رهبر انقلاب که در اولین روز سال جدید در مشهد سخنرانی می کردند در پاسخ به تهدید مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص حمله نظامی به ایران فرمودند: رژیم صهیونیستی در قواره ای نیست که در ردیف دشمنان ملت ایران قرار گیرد.

فاکس نیوز نیز در خبری فوری سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس را چنین بازتاب داد: ایران می‌گوید که در صورتی که توسط اسرائیل مورد حمله قرار گیرد، تل‌آویو و حیفا را نابود می‌کند.در این گزارش آمده است، آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران اسرائیل را کوچکتر از آن می‌داند که دشمن شناخته شود، همچنین ایالات متحده از منظر رهبری ایران مرکز دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی است.

 شبکه المیادین به بیانات رهبر انقلاب در مورد مذاکرات میان آمریکا و ایران اشاره کرد و آورد ایشان مذاکرات را تنها زمانی اثربخش دانستند که آمریکا از تحریم ایران دست بردارد.

شین هوا نیز در بازتاب بیانات رهبری آورد: آیت الله خامنه ای در سخنان خود تاکید کرد که آمریکا قصد دارد خواست خود را به مردم ایران تحمیل کند. ایشان در ادامه فرمودند که ایران از دنیا انتظار دارد که حق غنی سازی را که حق طبیعی ملت ایران است به رسمیت بشناسد.

خبرگزاری رویترز نیز خوش بین نبودن مقام معظم رهبری را تیتر بازتاب سخنان ایشان قرار داد و آورد:آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران نسبت به مذاکره با آمریکا خوش بین نیست و از امریکا خواست که دشمنی با ملت ایران را کنار بگذارد. ایشان پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا را منطقی ندانست.

خبرگزاری فرانسه با تیتر ایران تهدید کرد "در صورت حمله اسراییل ؛جمهوری اسلامی ایران ، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد " آورد؛ رهبر انقلاب اسلامی به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند درصورتی که اسرائیل به ایران حمله کند، تهران تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

آروتزشوای صهیونیستی هم با تیتر تاکید رهبر ایران بر پیروزی ملت ایران در مقابله با تحریم ها آورد:ملت ایران توانسته است با هوشمندی و ظرفیت وقدرت بالا ، تهدیدها را تبدیل به فرصت کند .

الجزیره و ای بی سی نیوز  نیز اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا را به تیتر بازتاب بیانات ایشان تبدیل کرد.


منبع: سامانه خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد